صباح الخير ..
انا عاوز اطرح قضيتى و قضية كتيييير جدا من اصحابى و فئة من المجتمع

فى البداية اعرفكم بنفسى انا ع . ص 26 سنة من الاسكدرية

مثلى الجنس و ليس خــ-# ل ... و مش عندى كسوف انى كدة ... لان الموضوع انا باصصله بمشاعر مش جنس شهوانى !!

انا قصتى انى اتولدت على بنات .. فكنت بقلدهم فى الكلام و الحركات

بس لما نضجت و بقيت فى مرحلة البلوغ بقى عندى اوك مظاهر رجولية سواء فى الجسم و المظهر و الصوت

و بقيت انسان طبيعى ...
و عاوز اصحح نظرية الاشخاص العادين للشخص المثلى

" اولا مش لازم عشان تقول ان الشخص دا مثلى الجنس ان يكون بيتصرف زى البنات .. يتكلم بمياعة

و يعمل حركات بايده او يظهر بمظاهر غير لائقة زى انه يلبس ضيق او يعمل حواجبه او او "

مش شرط ... انا انسان طبيعى جدا فى الكلام و السلوك و الحركة و راجل جدا

بس بحب اصحابى حب من نوع خاص ... حب حب .. بجانب الصداقة لدرجة انى بغير لما يكون ليهم علاقات ببنات

و مش لازم عشان اكون مثلى الجنس او gay انى اقوم بدور البنت و يتم معاشرتى كأنى بنت 
و كمان من واقع اختلاطى بالناس .. عرفت ان فى ناس مراكز كبيرة و مثليين الجنس  بس دول بيحبو يفضو

شهوتهم الجنسية مع اى حد .. لان صغب يجيبو بنات لان عندهم خط احمر فى العلاقة فبيدورو على حاجة اسهل !!
و فى شخصيات مجتمع و مثليين و لا داعى لذكر اسماء اعتقد انهم معروفين

و فى بنات مثللين اللى هو " السحاق " او " لاسبيان "

--------------------------------
السؤال هنا ... كان فى قضية ظهرت ان تم القبض على شبكة دعارة فى م نصر و فيها ولاد تقريبا مزدزجين الجنس

يعنى مظاهر الانوثه باينة عليهم جدا من حيث الجسم الانثوى و الصوت و المظهر

و كانو بياخدو فلوس او بيعملو حفلات جنسية مقابل المال

ليه نظرة الناس كانت ليهم بعيين الاتهام ؟؟؟

ليه اسمع من واحد يقول ملو البلد ميروحو يشتغلو بالحلال

اولا مش هينفع يشتغلو لان بطايقهم من حيث الاوراق الرسمية انهم ذكور فا لا هيشتغلو بصفة ذكورية ولا انثويية

و كمان العمليات التحويلية مكلفة جدددددددددددا و مش اى حد بيعملها لانها بتعدى على جهات معنية كتييييير جدا

فهيعملو ايه يعنى ززز معندهمش مصدر كسب غير كدة و البلد هى اللى حطتهم فى كدة

عالجوهم بعد كدة حاسبوهم