منتدى فتوك للرجال فقط دخول

منتدى متخصص فى كل ما يخص الرجال فى مصر .. لايف ستايل - رياضة - مشاريع و دراسة جدوى .. اشترك معانا

معلومات للرجال
 مشاريع مربحة
وظاف خالية
خدمات الاعضاء

شاطر

descriptionتردد و حيرة بعد الخطوبة

more_horiz
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته يا جماعه انا كان نفسي أخطب ولكن ظروف سفري لا تسمح لي بالبحث الدقيق المهم انا بنت خالتي أعرف انها بنت جميله و مؤدبه و محترمه قاللولي في البيت عنها وكلهم كانوا موافقين عليها اتقدمت وما حصلشي نصيب فزعلت جدا انا انا اترفضت ولكن بعد مرور 6 أشهر لقيت اهلي بيفتحوا الموضوع دا تاني وقاللولي هما هيوافقوا المره دي و نا كنت غير موافق تماما قاللولي دي بنت فرصه و مش هتلاقي زيها وأقنعوني وحصل النصيب وخطبتها وهي فعلا بها كل الصفات الجميله ولكني من الأول لا أحس تجاهها بهذا الموضوع حيث انني كنت راسم لها صوره بأنها بارعه وفائقة الجمال و لذلك فإن النظره الأولي لم تتوفر هنا و دائما في حيره و تردد واوقات بحس اني بحبها واوقات لأ.. ولكني عندما أكون معها أكون فرحان جدا واني احبها وعندما أكون بعيدا عنها لا أحس بأي مشاعر حب.

حد فيكم عندو حل لمشكلتى

descriptionفكر تانى

more_horiz
مهى طلعت جميله بس انت كنت متوقع اظاهر جمال خارق ع العموم صلي استخارة وحاول متظلمهاش معاك

descriptionرد: تردد و حيرة بعد الخطوبة

more_horiz
يمكن انت اتاثرت لمارفضوافى الاول بس الجمال مش كل حاجة المهم انت لو مقتنع بهافعلاكنت هتشوفهااجمل بنت بس شكلك متردد لوهى بتحبك وتحترمك وحاسس انهاسعيدة بك اتوكل على الله واستعيذ بالله من الشيطان لكن لازم انتواالاتنيين تكونواعاوزين بعض وسعداءمع بعض واحمدربناعلى مستوى جمالهاوارضى بيهاواحسم الموضوع وصلى استخارة وربنايوفقك

descriptionرد: تردد و حيرة بعد الخطوبة

more_horiz
انا عاوز اقول ان كل حاجة فى الحياه قسمة و نصيب
و اللى مكتوبلك هتاخده

اول حاجة انت لو متردد  اسألها ... دا جواز  و مسؤليا و بيت و اسرة
مش هينفع تقول اوك اوك ممكن اعيش معاها و تلاقى حد احسن ولا قدر اللله يحصل طلاق

و بعدين الجمال نعمة باى مستوى من مستوياته .. و افرض انك اخدت ملكة جمال الكون و عملت حادثة اثرت على جمالها
دا هيفقدك حبك ليها ؟ ؟؟؟

اتكل عى الله و استعيذ من الشيطان و صارحها بمشاعرك و هىهتتفهم الموقف

ااه نسيت اقولك ... ان اللى انت بحس بي دا لما شوفها معاك  دا اعجاب مش حب

فكر مرة تانية